Wednesday 16 May 2007

Ayutthaya

Dear friends,

Just a quick update before we'll take a swig of our beers! Katrina is doing much much better now. Thanx for all your concern! We're in Ayutthaya now enjoying the temples and ruins here (called Wat .....). So much more relaxed here and friendly people. That's way nicer than Bangkok!

Greetings!

--- Automatische vertaling in NL ---

Beste vrienden,
enkel een snelle update alvorens wij een swig van onze bieren zullen nemen! Katrina doet nu veel veel beter. Thanx voor al uw zorg! Wij zijn in Ayutthaya hier nu genietend van de tempels en de ruïnes (geroepen Wat .....). Zo veel meer ontspande hier en vriendschappelijke mensen. Dat is manier aardiger dan Bangkok!

Groeten!

9 comments:

Anonymous said...

Ayutthaya, is dat waar ze je op fietsjes langs de ruines rijden, bij voorkeur 's nachts?

Goed om te horen dat Kat weer beter is. Het hoort er een beetje bij, zullen we maar zeggen ;-)

x Diew

Anonymous said...

Yep, that's where it is! We zitten nu alweer in Sukhothai btw. Heb je daar ook nog info over? ;-)

K&R

Anonymous said...

Sukhotai Old city; many Wats, nice to rent a bike..

I suppose you're on the way to Chiang Mai? There is much more to do then in Sukhotai, and nice relaxed athmosphere too..

Cheers, arjen

Anonymous said...

Sukhothai ben ik ook geweest want ik herken de naam. Maar zonder mijn fotoboek heb ik geen idee meer wat ik daar gedaan heb *blush*

R&K on their big adventure said...

Yes dear Arjen, we're on our way now to the Wats in a name(s)!
There are also trips to the nearby national park. Maybe we'll go there too! And yes, we're slowly making our way to Chiang Mai, to tips are welcome!

Anonymous said...

WAT.... wat?

;->

Anonymous said...

Oh... een tempel ;->

Klinkt of jullie al veel ontberingen gehad hebben, maar daar kom je alleen maar sterker uit! (met een sterkere maag iig!)

Geniet ervan en doe het rustig aan!
A.

Anonymous said...

Hey Roald,

Eindelijk heeft M'lein jouw blog na pressie aan LVE en mij doorgespeeld. Kunnen wij ook vanuit Syncera a/d Rijn genieten van de avonturen van K&R in far-far-away!

Anyway, leuk al je berichten te lezen. Ik krijg ook al weer zin in vakantie!! Ik had vorig jaar toch misschien ook wat langer dan 3h moeten uitstappen in Kuala Lumpur..

Goed te horen dat het 'beer good to you' is. Don't forget to enjoy the good things in life!!

Maar i.t.t. de eerdere berichten, lijkt het voedsel langs kraampjes soms dus soms wat minder 'good' for jullie te zijn zo te lezen... Echt klote!! Gelukkig dat het allemaal wat beter nu met Katrina gaat.

Greetz, Heskes!

Anonymous said...

Hi hi,

Ik heb snel even jullie avonturen bijgelezen, klinkt allemaal wel gaaf, beetje minder van Katrina, maar gelukkig alweer op de been begrijp ik. HIer alles ook goed, de baby groeit goed! Hey geniet er van samen!!

groetjes Claartje